Al sinds de aankoop van de Kapel, Grote Boerderij en rondliggende gronden in 2005 ijvert het gemeentebestuur van Merksplas voor een verantwoorde herbestemming voor dit unieke stukje cultuurhistorisch erfgoed. Op basis van studies van Mino en Idea Consult zijn er een aantal interessante pistes gedefinieerd, waarbij Merksplas kiest voor een invulling met nadruk op zachte recreatie en toerisme.

dinsdag 7 februari 2012

Rommelmarkt op Paasmaandag 9 april 2012

Ook dit jaar is er weer een rommelmarkt op Merksplas-Kolonie, georganiseerd door de vriendenkring van de strafinrichting . Nieuw is wel dat er dit jaar gereserveerd moet worden voor een plaatsje. Meer info op de website van SVKM.

16 opmerkingen:

  1. wat zijn de openingsuren van de rommelmarkt?
    vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er iemand die de persoon hier kent voor de reservatie Rommelmarkt en heb dikwijls een mail gestuurd en de reservatie lijst ingevuld maar krijg geen reactie .
    Bij wie moet ik zijn en gelieve als je de nummer hebt of mail waar ik nog kan sturen door te geven
    ik dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan hiervoor bellen naar een van de verantwoordelijken van de rommelmarkt: 0488 927 260 of rechtstreeks naar de strafinrichting: 014 47 33 11

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil je zitten of staan ? ;-)

    Adriaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kom voor de eerste keer als standhouder,wanneer moet ik daar zijn ,want ik zie op de site dat je zondag ook al kunt komen???
    word het daar soms overnachten op onze standplaats
    wie weet meer ??,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beste

    ondanks de moeite van 3 verschillende mensen hebben we al 1,5 maand geen antwoord gehad. We staan al van in het begin op de rommelmarkt en toch wisten we pas 1,5 maand geleden dat we moesten inschrijven.Ik heb ondertussen nog betaald voor 7 plaatsen op naam van rob beerten. Het is ondertussen al vrijdag avond en ik heb nog steeds geen antwoord gehad en de telefoon wordt niet meer beantwoord.

    met vriendelijke groeten
    rob beerten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rommelmarkt Snuffelland te Weelde Statie is paasmaandag ook open van 09.00u tot 17.00u

      Verwijderen
  7. wat is daar allemaal te koop,is het de moeite,kom van antwerpen???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar is zoveel te koop dat antwerpen te klein zal zijn om het er in te steken,allez iets minder misschien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kun je speciefiek zijn ,wat kan je er kopen...
    een voorbeeld graag ik zou een koelkast een keuken willen kopen een auto heb ik ook nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kop dicht allemaal. AAAAAAGHGGHFGTREE

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb vrijdag gebeld ,kunnen vanaf 1 minuut na 12 ons aan melden in de kapel,daar zou dan iemand van SVKM aanwezig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Merksplas kan perfect in combinatie met de overdekte Rommelmarkt Snuffelland te Weelde Statie op amper 5 km van Merksplas.
    Paasmaandag ook open van 09.00u tot 17.00u

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zou u misschien mij meer informatie kunnen geven want vind het niet zo duidelijk het
    e mail adres is dimphy@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen